تیونینگ فوق‌العاده مرسدس-ای‌ام‌جی GT R توسط ادو

0
(0)

قدرتمندترین نسخه از هیولای مرسدس-ای‌ام‌جی GT قابل خریداری از کارخانه نسخه R است که قدرت آن به 576 اسب بخار و گشتاور آن 699 نیوتون متر می‌رسد. این خودرو بین شک یکی از دیوانه‌وارترین خودروهای روی زمین است اما شاید از نظر برخی‌ها GT R لیاقت قدرت بیشتر را دارد.

1091 تیونینگ فوق‌العاده مرسدس ای‌ام‌جی GT R توسط ادو

خب این موضوع دست‌مایه پروژه جدید کمپانی تیونینگ ادو کامپتیشن شده است. اگرچه این خودرو همان نام فابریک خود را داشته اما فرسنگ‌ها با حالت استاندارد فاصله دارد. پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربوی خودروی مورد بحث ارتقا یافته تا به قدرت 651 اسبی و گشتاور 780 نیوتون متری برسد. بدین ترتیب شاهد افزایش قدرت 75 اسبی این نسخه دستکاری شده هستیم.

1092 تیونینگ فوق‌العاده مرسدس ای‌ام‌جی GT R توسط ادو

ادو کامپتیشن می‌گوید محصول اسپورت مرسدس هم‌اکنون قادر است از سقف سرعت 340 کیلومتر در ساعت مدل استاندارد عبور کند. البته ادو هنوز رکوردهای رسمی سقف سرعت یا شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت نسخه تیون شده را اعلام نکرده است.

1093 تیونینگ فوق‌العاده مرسدس ای‌ام‌جی GT R توسط ادو

البته همه‌چیز به قلب آهنین GT R آلمانی محدود نمی‌شود. ادو کامپتیشن همچنین ارتفاع شاسی در جلو را 22 میلی‌متر و در عقب 20 میلی‌متر پایین آورده و آن را به زمین چسبانده و در عین حال توانایی‌های هندلینگی آن را ارتقا داده است.

1094 تیونینگ فوق‌العاده مرسدس ای‌ام‌جی GT R توسط ادو

ادو هنوز نگفته که بهای این کیت ارتقایی چقدر است اما اگر در مرحله اول پول کافی برای خرید این خودروی اسپورت 157 هزار دلاری را دارید پس فکر نمی‌کنیم پرداخت مبلغی به مراتب کمتر برای این کیت چندان سخت باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز