مرسدس بنز V کلاس فیس لیفت

علیرغم شناخته شدن به عنوان یکی از عجیب‌ترین خودروها در کلاس مینی ون‌های اروپایی و همچنین استفاده از پلتفرمی با طراحی دیفرانسیل عقب، مرسدس بنز V کلاس فروش خوبی داشته است. بیش از 100 هزار دستگاه از V کلاس از سال 2014 تاکنون فروخته شده‌اند و هم‌اکنون نیز زمان آن رسیده تا روانه اتاق عمل شود.

تصاویر جاسوسی جدیدی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان دهنده تست‌های پیش از تولید نمونه فیس لیفت این مینی ون می‌باشند. این خودرو قبلاً پوشش‌های استتاری بیشتری داشت اما هم‌اکنون می‌توان جزئیات بیشتری را تشخیص داد. بزرگ‌ترین تغییرات در بخش جلو رخ داده‌اند، جایی که انتظار می‌رود جلوپنجره جدید با میله‌های نازک‌تر و نشان بزرگ‌تر مرسدس و همچنین ورودی‌های هوای متفاوت نصب شوند.

همچنین یک حسگر بزرگ نیز در وسط جلوپنجره و درست زیر لوگوی کمپانی نصب شده است. این حسگر به همراه حسگر بالای شیشه‌ی جلو شاید نشانی از عملکرد نیمه خودران باشند. V کلاس پیش از دارای سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده زیادی همچون ترمز اضطراری، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی بوده و شاید ویژگی‌های نیمه خودران هم در آن معرفی شوند.

در بخش عقب تغییری رخ نداده اما گفته می‌شود مرسدس گرافیک چراغ‌ها را تغییر خواهد داد. به غیر از این هیچ تغییر دیگری رخ نمی‌دهد. مرسدس بنز V کلاس هم‌اکنون تنها با پیشرانه‌های دیزلی (به جز نسخه چینی) عرضه می‌شود و انتظار می‌رود این بخش نیز تغییر قابل‌توجهی نداشته باشد. مدل پایه V200 CDI از پیشرانه 4 سیلندر 2.1 لیتری توربودیزلی که قدرت 136 اسبی دارد بهره برده درحالی‌که همین پیشرانه بکار رفته در نمونه پرچم‌دار V250 Bluetec قدرت 190 اسب بخاری ایجاد می‌کند.

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از رینگ‌های بزرگ‌تر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز