نسل جدید مرسدس بنز CLS

0
(0)

از سال 2005 تاکنون مرسدس بنز CLS برادر دوست‌داشتنی‌تر و لوکس‌تر E کلاس بوده است. با گذشت بیش از 10 سال از معرفی نسل اول این خودرو هم‌اکنون به معرفی نسل جدید CLS در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نزدیک می‌شویم و اخیراً تیزر نسبتاً واضحی از آن منتشر شده است. تیزر یاد شده نمای جلوی CLS را به نمایش گذاشته و سایه‌ای از نمای جلوی خودرو نشان دهنده برخی شاخصه‌های مدل قبلی مخصوصاً در بخش جلوپنجره الماسی است. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو کاملاً جدید باشند و از سایر محصولات مدرن کمپانی پیروی کرده باشند.

394 نسل جدید مرسدس بنز CLS

جدای از تیزر منتشر شده توسط مرسدس بنز، کمپانی چیز دیگری را اعلام نکرده است. خوشبختانه تصاویر جاسوسی متعددی از این سدان جدید منتشر شده‌اند که در آن می‌توانیم خط سقف خمیده‌تر نسبت به نسل قبل، اورهنگ های جلو و عقب بزرگ و چراغ‌های عقب جدید را تشخیص دهیم. اگرچه که هنوز تصویری از کابین CLS جدید منتشر نشده اما انتظار داریم همان جزئیات لوکس نسل قبلی در این خودرو نیز تکرار شوند. بخش اعظم قطعات کابین از نسل جدید E کلاس گرفته خواهند شد و CLS برای اولین بار به‌صورت 5 نفره نیز در دسترس خواهد بود زیرا مشتریان این را می‌خواهند.

395 نسل جدید مرسدس بنز CLS

زیر کاپوت نیز به احتمال زیاد شاهد پیشرانه‌های 6 سیلندر بنزینی و دیزلی جدید و همچنین نسخه 4 سیلندر توربو برای مدل‌های پایه خواهیم بود. CLS جدید دیگر نسخه پرچم‌دار AMG 63 را نخواهد داشت اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه پرفورمنس این خودرو با نام مرسدس-ای ام جی CLS 53 تولید خواهد شد. نسل جدید مرسدس CLS چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی و اواخر سال وارد بازار خواهد شد. به خاطر تقاضای کم، احتمالاً نسخه شوتینگ بریک CLS تولید نخواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

0 (0) اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز