فویل آبی برای مرسدس بنز SLR کوپه

چه اتفاقی می افتد وقتی از روکش های کمپانی آلمانی CUT48 برای خودرویتان استفاده کنید و زحمت تیون پیشرانه را هم به دوش ادو بیاندازید؟ جواب این سوال مشخص است؛ احتمالا یک خودروی تک خواهید داشت . . . !

هم اکنون روکش مشکی و آبی براق این خودرو باهزینه 4,350 یورو یا معادل تقریبی 5,800 دلار برای مشتریان آماده شده؛ هزینه ای که احتمالا برای مالک آن که چندین سال پیش هزینه ای نیم میلیون دلاری برای خریداری نمونه صفر آن پرداخته و یا کسیکه مدل های دست دوم SLR را با حدود 200 تا 350 هزار دلار خریداری کرده هیچ اهمیتی ندارد.

در زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 5.4 لیتری V8 ساخت AMG قرارگرفته که قدرت تولیدی آن از 626 اسب در مدل های استاندارد SLR به حدود 722 اسب بخار افزایش یافته؛ گشتاور تولیدی آن نیز از 780 به 890 نیوتن متر رسیده است. برنامه ریزی مجدد ECU به همراه تغییر سیستم اگزوز و بهبود جریان هوای ورودی به موتور از عمده تغییرات صورت گرفته Edo بر روی این خودروست. هرچند که شتاب صفرتاصد این خودرو رسما اعلام نشده اما به یقین از زمان 3.6 ثانیه ای مدل های استاندارد SLR کمتر خواهد بود. Edo همچنین شتاب صفرتا 200 آن را به زیر 10 ثانیه رسانده و حداکثر سرعتش را نیز بصورت الکترونیکی در 345 کیلومتر برساعت محدود کرده است.

همچنین ببینید

افزایش ابهت مرسدس A کلاس جدید با تیون لورینسر

اگر دوست دارید هاچبک اسپورت شما خوش‌تیپ‌تر به نظر آید قطعاً استفاده از رینگ‌های بزرگ‌تر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد مرسدس بنز